Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy organizują promocję bądź wybierają się na targi, często stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także stanowić dla nich pewną wartość, aby od czasu do czasu z niego korzystali i dzięki temu utrwalali przywiązanie do marki. Takim gadżetem jest m.in. torba z nadrukiem.
Wytrzymałość i inne zalety toreb z własnym nadrukiem
Przeglądając strony drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych w mgnieniu oka zauważymy, że pod hasłem “torba” pojawia się wiele artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – najbardziej funkcjonalny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy akcji czy logo na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze wyśmienicie się prezentuje, a przy tym jest wystarczająco wytrzymały, by przez długi czas zachować się na materiale. Innym plusem tych toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby oraz wielkości zamówienia, cena zazwyczaj zaczyna się od paru złotych za sztukę. Logotypy wykonuje się również na torbach na notebooka lub torbach termoizolacyjnych i konferencyjnych. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy popularnych sympozjów oraz wykładów. Rzecz jasna, cena produktów tego rodzaju i druku na nich jest wówczas dużo wyższa – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić wraz z torbami z logo?
Agencje organizujące akcje marketingowe najczęściej zlecają równoległe wykonanie wielu różnych gadżetów. Winny zatem poszukiwać hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na koszulkach, kosmetyczkach czy innych praktycznych artykułach z tkaniny albo dodać do zamówienia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy i ołówki, które nadal są uwielbiane przez klientów.