Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak zatrudnić firmę SEO. Przekonaj się!

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Należy posłuchać sugestii profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak wybrać rzetelną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozkwita w zasadzie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych alternatyw, jak np. Yandex, Baidu bądź Rambler, w dalszym ciągu liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje mocna konkurencja, najczęściej nie jest to proste bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i opublikowało krótki instruktaż, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Cechy dobrej firmy SEO według Google

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, np. poprzez comiesięczne raportowanie oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy i kto stanowi jego największą konkurencję.

Pracownica Google akcentuje również, iż solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą dostrzegalne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach działań.