Sprawdź, komu zlecić pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu poprawienie obecności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Innym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu czy też samej marki.
Google ocenia wszystkie witryny internetowe na podstawie mniej więcej 200 najrozmaitszych wskaźników. Efekt tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona lub jej podstrona pokaże się w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uważają np. PageSpeed, jakość treści, a takżelinkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne).
Wpisując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie przedstawiony wykaz stron, które algorytm ocenił jako najbardziej pasujące do wpisanego zapytania. Które adresy wyświetlają się w wynikach wyżej niż pozostałe? Przede wszystkim te, których treść jest niepowtarzalna oraz odpowiednio nasycona właściwymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prędkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, lecz i urządzeniach przenośnych), właściwie zoptymalizowanie kodowanie, a także ilość stron www kierujących linki do naszej witryny.
Czy powinno się przekazać pozycjonowanie strony albo sklepu www agencji SEO?
Google cyklicznie poprawia algorytm, stąd zaleca się powierzyć pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów oraz stron internetowych fachowcom. Właściwym wyborem będzie agencja SEO posiadająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale także social mediów czy programowania. Zlecając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.
Założyłeś biznes? Pozycjonowanie jest teraz koniecznością!
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż produktów albo usług przedsiębiorstwa. Decydując się nawet niszowy biznes niemądrze jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją utworzyć, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w staraniach o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań aż 97% osób poszukuje online opinii o lokalnych firmach, co jasno wskazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszej oferty.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]