Kliknij tutaj, aby uzyskać pomoc specjalistów z agencji marketingowej Kraków
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się producentem, usługodawcą czy dystrybutorem, akcje marketingowe winny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na utworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, natomiast małe firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.
W czym pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (obwoluty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, kalendarzy, stoisk targowych bądź billboardów. Agencja marketingowa przygotuje również przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego, jak również opracuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu sympozjów, spotkań z klientami czy targów, które z reguły wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego czy też opracowanie planu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]